„Mobilny urzędnik" - nowa usługa uruchomiona w Stepnicy. Co to takiego?

aktualizacja: 2022-04-05 09:02:59

plakat mobilny. treść z plaktu w aktulaności

Od 1 marca 2022 r. w Urzędzie Miasta i Gminy Stepnica wprowadziliśmy nową usługę pod nazwą Mobilny Urzędnik, polegającą na obsłudze Klientów poza siedzibą urzędu.

Jest ona skierowana do mieszkańców gminy, którzy z powodu niepełnosprawności, długotrwałej choroby lub wieku doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy. Zakres spraw, jakie można załatwić w ramach działania Mobilnego Urzędnika jest określony w regulaminie dostępnym na stronie internetowej i Biuletynie Informacji Publicznej BIP.

Wystarczy zgłosić się w wybrany sposób do Sekretariatu :

  • telefonicznie – 91 418 85 21;
  • wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres:  sekretariat@stepnica.pl ;
  • poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny);

 

W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika”, krótko wyjaśnić czego sprawa dotyczy, podać numer telefonu do kontaktu. Pracownik Urzędu Miasta i Gminy skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty. Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do domu i pomoże w ich wypełnieniu.

Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych Gminy Stepnica.